Ралівська громада
Львівська область, Самбірський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ПЕРЕВАГИ РЕЄСТРУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

Дата: 20.02.2025 09:32
Кількість переглядів: 40

Фото без опису

 

Одним із основних завдань відділу Центр надання адміністративних послуг є наповнення реєстру територіальної громади актуальною інформацією.

Реєстр територіальної громади (далі РТГ) — це база даних, призначена для зберігання, обробки та використання інформації відповідно до вимог законодавства України для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Якщо простіше, це інформація про осіб, місце проживання яких зареєстроване на певній території.

Основне призначення Реєстру територіальної громади — облік населення, яке проживає на території нашої громади. Це надасть можливість перевірити факт реєстрації чи зняття з реєстрації місця проживання особи за адресою в межах обслуговування Реєстру, адже часто для отримання тієї чи іншої послуги потрібно отримати витяг про зареєстрованих осіб (довідка про зареєстрованих осіб у будинку/житловому приміщенні).

Наприклад, для таких послуг

  • видача паспорта громадянина України у формі ID-картки вперше та в зв’язку з обміном та втратою;
  • виплата соціальних допомог, одержання субсидій, голосування на виборах;
  • отримання електронних послуг без відвідування державних установ;
  • здійснення ряду правочинів з нерухомим майном, тощо.

Для оновлення, внесення чи уточнення інформації в Реєстрі територіальної громади мешканцю достатньо звернутись до відділу «Центр надання адміністративних послуг» Ралівської сільської ради та старост старостинських округів з оригіналами таких документів:

• паспорт громадянина України (посвідка на тимчасове/постійне проживання в Україні) всіх зареєстрованих осіб в житловому будинку/квартирі;

• документ про присвоєння ідентифікаційного номера;

• свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);

• правовстановлюючі документи на житло;

• документ, що посвідчує особу представника;

• документ, що підтверджує повноваження особи діяти як представник.

• інші документи згідно чинного законодавства (за необхідності).

• за наявності будинкова книга.

На основі поданих документів, до Реєстру буде внесена актуальна інформація.Кожна особа має право на доступ до своїх персональних даних, внесених до РТГ. Інформація надається безоплатно у паперовій формі на підставі особистого запиту заявника.

РТГ — це доступність та зручність надання адміністративних послуг, оптимізація та підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт